Βλέπετε όλες τις γλώσσες εκεί πάνω; Μεταφράζουμε τα άρθρα του Global Voices, έτσι ώστε να είναι προσβάσιμα σε όλους τα παγκόσμια μέσα των πολιτών.

Ρωσία:Η καλωδιακή τηλεόραση αρχίζει να διακόπτει τη λειτουργία του μοναδικού ανεξάρτητου σταθμού

It's not just threats facing Russia's only independent TV station. Providers are not dropping the channel outright. Images mixed by Kevin Rothrock.

Πλέον δεν πρόκειται απλώς για απειλές αυτό που αντιμετωπίζει ο μοναδικός ανεξάρτητος τηλεοπτικός σταθμός της Ρωσίας. Φορείς τώρα διακόπτουν μεμιάς τη λειτουργία του σταθμού. Επεξεργασία εικόνων: Kevin Rothrock.

Η προοπτική οι φορείς της καλωδιακής τηλεόρασης στη Ρωσία να διακόψουν ίσως τη λειτουργία του τηλεοπτικού σταθμού “Дождь” (“Βροχή”), του μοναδικού ανεξάρτητου τηλεοπτικού σταθμού στη Ρωσία, έγινε πραγματικότητα στις 29 Ιανουαρίου, όταν δύο σημαντικές εταιρίες καλωδιακής τηλεόρασης ανακοίνωσαν την απόφασή τους να σταματήσουν να παρέχουν στους πελάτες τους πρόσβαση στον τηλεοπτικό σταθμό.

Σε μια δημοσίευση στο Twitter στις 29 Ιανουαρίου (2014), οι τηλεπικοινωνίες Akado [ru] (όπου Διευθυντής Γενικού Συμβουλίου είναι ο Yuri Pripachkin [ru] — ο άνθρωπος που είχε ξεκινήσει την παύση του σταθμού “Дождь” την προηγούμενη μέρα) ανακοίνωσε [ru] στο Twitter ότι αναστέλλεται η άδεια μετάδοσης του προγράμματος του σταθμού “Дождь” στο καλωδιακό τους δίκτυο, και αυτό θα εφαρμοζόταν από την επόμενη μέρα. Ένας άλλος φορέας καλωδιακής τηλεόρασης, ο Dom.ru, έχει ήδη διακόψει την πρόσβαση του σταθμού “Дождь” στο δίκτυό του, επικαλούμενο [ru] την απουσία συμφωνίας μετάδοσης με τον σταθμό. Σύμφωνα με τον φορέα καλωδιακής τηλεόρασης, είναι παράνομο στη Ρωσία να μεταδίδει ένα κανάλι, αν δεν υπάρχει τέτοια συμφωνία. Κατά περίεργο τρόπο, το δελτίο τύπου του Dom.ru δεν αναφέρει τίποτα για το γεγονός ότι μόλις τώρα αντιλήφθηκαν την απουσία συμβολαίου με τον “Дождь”.

Ένας τρίτος φορέας καλωδιακής τηλεόρασης, ο Tricolor TV [ru] δήλωσε [ru] στο παράρτημα της “Echo of Moscow” στην Αγία Πετρούπολη ότι θα συνεχίσει να μεταδίδει τον “Дождь”, αλλά προειδοποίησε ότι θα διακόψει τη λειτουργία του σταθμού, αν επαναληφθεί ποτέ το σκάνδαλο (καλύφθηκε σε προηγούμενο άρθρο του GV) που πυροδότησε τα τρέχοντα προβλήματα.

Σύμφωνα με αναφορές [ru] και τους ιστότοπους [ru] των ίδιων των τηλεπικοινωνιών, οι τηλεπικοινωνίες Akado και Dom.ru έχουν κάπου μεταξύ εφτά και εννιά εκατομμύρια πελάτες στη Ρωσία, εξυπηρετώντας πάνω από 56 πόλεις σε όλη τη χώρα.

Η απόφαση του Akado να ανακοινώσει στο Twitter ότι αναστέλλει την κάλυψη του “Дождь”, προκάλεσε ένα κύμα οργής προς τον φορέα από τους υποστηρικτές του σταθμού.

Να μερικές τυχαίες απαντήσεις στη δημοσίευση του Akado:

Αίσχος.

Akado, αυτό είναι ντροπιαστικό! Δώσε στους θεατές την ευκαιρία να αποφασίσουν μόνοι τους τι θέλουν να παρακολουθούν!

Akado, αλήτες ηλεκτρικοί λειτουργοί.

Μαλάκες.

Πώς είναι να γράφεις μια δημοσίευση στο Twitter με ένα π***λι στο στόμα σου;

Είναι καλό όταν δίνεται η ευκαιρία για κάποια αντίσταση. Θα αλλάξω τον Akado, αφού αρνείται να μεταδίδει τον “Дождь”, και σας συνιστώ να κάνετε το ίδιο.

Ξεκινήστε τη συζήτηση

Συντάκτες, παρακαλώ σύνδεση »

Οδηγίες

  • Όλα τα σχόλια ελέγχονται. Μην καταχωρείτε το σχόλιο σας πάνω από μία φορά γιατί θα θεωρηθεί spam.
  • Παρακαλούμε, δείξτε σεβασμό στους άλλους. Σχόλια τα οποία περιέχουν ρητορική μίσους, προσβολές ή προσωπικές επιθέσεις δεν θα καταχωρούνται.